niedziela, 31 sierpnia 2014

Rozdział 7

Następnego dnia znowu obudziłam się w "swoim" pokoju. Pogoda jest ponura a ja mam wrażenie że to przez mój nastrój bo jest on naprawdę kiepski. Czołgam się z łóżka do drzwi by sprawdzić czy są zamknięte bo strasznie chce mi się siku. Gdy łapię za klamkę z łatwością za nią ciągnę i wydostaję się z pokoju w którym byłam. Cicho kroczę do miejsca w którym słyszę głos loczka. Zerkam kątem oka by sprawdzić co robi i dostrzegam go na kanapie. Siedzi i rozmawia przez telefon, całkiem głośno więc podsłuchuję. Nie trwa to długo bo 2 minuty po tym jak przyszłam rozłączył się, szybko cofam głowę analizując jego słowa. Wychodzi na to że Harry przyjął jakieś zlecenie i za 2 dni pozbędzie się problemu. Nie mam pojęcia o co w tym chodzi bo to może być dosłownie wszystko więc jak gdyby nigdy nic wparowuję do pokoju w którym jest brunet.
-Nie sądziłam że zostawisz mnie otwartą, idę do toalety.-Mówię znikając, rzeczywiście idę do toalety ale tym razem siedzę tam dłużej niż zwykle. Korci mnie by zapytać go o co chodziło ale będzie wiadomo że podsłuchiwałam, no cóż chyba będę musiała powstrzymać się przed tym pytaniem. Wracam do chłopaka a ten dalej siedzi na kanapie, niepewnie siadam obok niego co skutkuje tym że spogląda w moją stronę.
-Słuchaj Amy jest sprawa.-Odzywa się pierwszy a ja zamieniam się w słup soli ze strachu.
-Ta-ak ?-Szepczę zaczynając nerwowo bawić się swoimi palcami
-Muszę zając się takim jednym a ty mi w tym pomożesz.-Oznajmia a ja nie do końca rozumiem.
-Ja ?-Pytam odpowiedź uzyskuję po kilku chwilach.
-Tak ty i to nie jest pytanie. Rozumiesz ?
-Co masz na myśli mówiąc "pomożesz" ?-Przygryzam dolną wargę odwracając wzrok. Jeśli będzie mi kazał kogoś zabić to nie ma mowy, nie zrobię tego.
-Dowiesz się w swoim czasie a teraz idź do siebie muszę załatwić jedną sprawę.-Odzywa się odprowadzając mnie do pokoju, tym razem zamyka drzwi na klucz a ja wiem że chyba przez resztę dnia będę musiała się nudzić.

HARRY POV

Wstałem dzisiaj wyjątkowo późno i to tylko dlatego że ktoś nieustannie do mnie wydzwaniał. Gdy w końcu odebrałem usłyszałem kompletnie nieznany mi głos.

*ROZMOWA*

-Hallo ?-Odzywa się pierwsza osoba po drugiej stronie słuchawki.
-Co jest.-Odpowiadam wstając z łóżka.
-Harry ?
-Przy telefonie, kto mówi ?-Idę do salonu i rozwalam się na kanapie.
-Jetem anonimowy, mogę powiedzieć tyle że polecił mi ciebie Scott.-Mówi a ja słucham dalej. Ciekawe czego ten przygłup ode mnie chce. -Mam mały problem z jednym kolesiem, zajął byś się nim ?-Pyta a ja wpadam w całkiem głośmy śmiech.
-Zależy co oferujesz w zamian, za jakieś psie pieniądze nie będę ci za kolesiem popierdalał.-Anonimowy się nalazł, co on sobie wyobraża.
-Ile chcesz ?
-Może najpierw zacznijmy od tego kto to jest.-Musze dobrze to przemyśleć i czegoś dowiedzieć się o tym typie.
-Oszust, ogrywa wszystkich w pokera. Ojebał mnie z 50 kawałków i chciałbym je odzyskać.-Tłumaczy a ja chwilę się zastanawiam.
-Jego imię ?-Zadaje kolejne pytanie.
-Dyle Thomson.-Odpowiada pewnie a ja przygryzam wargę. Słyszę ciche kroki i już wiem że Amy tu jest, jeśli myśli że jej nie słyszę to jest w błędzie. Mam świetny słuch a teraz pewnie mnie podgląda. Uśmiecham się sam do siebie na tą myśl. Niech myśli że nie wiem o jej obecności. 
-To mi wystarczy, teraz przedstaw swoją ofertę.
-Zabij go a dostaniesz 25 patoli.-Proponuję a ja mam wrażenie że to żart.
-Daj 40 a za dwa dni pozbędziesz się problemu.-Oznajmiam, to i tak mało ale niech już mu będzie.
-Ym.. no dobra.-Wzdycha a ja uśmiecham się jeszcze bardziej.
-Wyśmienicie.-Rozłączam się odkładając telefon a chwilę później Amy wparowuje do pokoju. Coś mi mówi i tak samo szybko jak przyszła zniknęła. Szczerze chętnie zobaczyłbym ją w akcji, musi mi w tym pomóc.


No i kolejny rozdział, też krótki no ale trudno. Mamy perspektywę Harry'ego i to mi się w tym rozdziale podoba. Postaram się żeby następny był dłuższy ale nic nie obiecuję. Do następnego :)

25 KOMENTARZY = NASTĘPNY ROZDZIAŁ

31 komentarzy:

  1. Świetny rozdział ;) Do następnego :p
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. CUDOWNEEEEEE!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialny :D Czekam na następny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. <3 super. Kocham to. Pozdr ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na prawdę super! Trochę krótki,ale niezły :* Czekam na next!
    A tym czasem zapraszam również do mnie: http://secret-fanfiction1d.blogspot.com/
    Byłoby mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W takim momencie koniec rozdziału?? Twoje opowiadanie wciąga i nie mogę się doczekać nexta!! :)
    -Ania :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Suuuper rozdział :P Mam nadzieję że następny pojawi się jak najprędzej :D Pozdro i powodzenia w pisaniu :*

    OdpowiedzUsuń
  8. O J A P I E R D O L E ! !
    Tego to się w ogóle nie spodziewałam...
    Ten rozdział podobał mi się STRASZNIE !!
    Troszkę krótki, ale zajebisty :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jprdl, to jest super xxx Przeczytałam dzisiaj wszystkie rozdziały, które do tej pory napisałaś i nie mogę się doczekać kolejnych ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. cud miód i malina :D czekam na nexta :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Super piszesz uwielbiam twój blog:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny rozdział!!!!! Czekam na nexta Dominika :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Super!! Czekam na kolejny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kiedy nowy rozdział?? Opowiadanie jest fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. super, już się nie umiem doczekać nexta, ciekawe co będzie musiała zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  16. oommggg pewnie bedzie musiała kogoś zabić

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy Pomysł ale napisanie Jakoś mnie nie przekonuje ;/

    OdpowiedzUsuń
  18. cudny rozdział *** czekam na next, lovciam cię
    twoja nowa czytelniczka

    OdpowiedzUsuń
  19. czekam na next jestem strasznie ciekawa do czego harry potrzebuje amy i kim do cholery jest ta becca ?! czekam z niecierpliwościom na nowy rozdział kocham i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Wspaniały jak zawsze kochana. Nie mogę nadziwić sie twoim talentem pisarskim. Wszystko jest tak spójne. No już nie wspomnę o fabule idealnie @love_hariana :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Omgg wspaniałe czekam na next'a

    OdpowiedzUsuń
  22. Kocham czekam na next

    OdpowiedzUsuń
  23. Prosze dodaj nexta <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Skończyłaś pisać tego bloga czy co? Codziennie sprawdzam a ty od miesiąca nie dodałaś nic nowego! Tak się nie robi!

    OdpowiedzUsuń