niedziela, 17 sierpnia 2014

Rozdział 5

Kto to Becca ? Sparaliżował mnie strach, nie wiedziałam co robić. Poczułam jego przyśpieszony oddech na moim karku przez co myślałam że chyba zemdleję. Mam zaciśnięte powieki a gdy nabieram odwagi i patrzę na chłopka nasze spojrzenia się spotkają. Przyłożył dłoń do mojego policzka delikatnie go gładząc. Znowu widziałam jak łzy kręcą się w jego oczach, lekko się do mnie uśmiechnął a gdy już kilka z nich znalazło ujście ja znowu usłyszałam ten głos.
-Pięknie w niej wyglądała.-Szybko zabrał rękę chowając ja do kieszeni.- Dlaczego to założyłaś ?-Zmienił temat a ja zaniemówiłam, nie miałam pojęcia co powiedzieć. Przygryzam wargę spuszczając głowę, jak będzie tak na mnie naciskał to chyba zacznę dławić się powietrzem. Nie jest to najlepsza sytuacja do rozmowy szczególnie jeśli chodzi o mój ubiór i to że mam wrażenie jakby chciał mnie zgwałcić. Egh..muszę się ogarnąć.
-Grzebałam po szafie i mi się spodobało.-Szepczę kołysząc się na nogach.
-Próbujesz mi powiedzieć że spośród wielu normalnych ciuchów ty wybrałaś ten najseksowniejszy ?-Odpowiada zaczynając jeździć palcem po moim udzie, przygryza wargę a jego wzrok ląduje w miejsce gdzie nasze ciała się stykają. Pewnie teraz myśli że specjalnie to zrobiłam, kurde. Może to odkręcę zanim zacznie mnie rozbierać.
-To nie tak Harry że ja chciałam cię pobudzić lub coś w tym stylu, przysięgam że miałam zamiar to zdjąć jeszcze przed twoim przyjściem.-Tłumaczę się mam nadzieję nie na daremno. Cicho chichocze pochodząc do drzwi.
-Skoro tak twierdzisz. A teraz chodź za mną, zaprowadzę cię do toalety.-Robi poważną minę przepuszczając mnie pierwszą. Mijamy parę pomieszczeń aż docieramy do korytarza na którego końcu są tylko jedne drzwi, chyba jesteśmy na miejscu. -Posłuchaj mnie. Jeśli zamkniesz drzwi albo chociaż spróbujesz sobie coś zrobić, zaboli.-Ostrzega mnie a ja niepewnie wchodzę do pomieszczenia. Zostawiam małą szparkę w drzwiach bo nie jestem do końca pewna co miał na myśli mówiąc "zamknąć". Pierwsze co robię to idę się wysikać, jeszcze kilka chwil a mój pęcherz dosłownie by eksplodował. Gdy to już mam za sobą myję ręce a następnie twarz. Tego mi właśnie brakowało, wycieram się i wychodzę z powrotem do Harry'ego.-Nie to miałem na myśli mała ale nie martw się, nie widziałem zbyt dużo.-Mówi odprowadzając mnie do pokoju. Mam wielka ochotę walnąć go teraz z całej siły w twarz ale powstrzymuję się gdy przychodzi mi do głowy co może się stać. Gdy dochodzimy na miejsce siadam na łóżku a brunet opiera się o framugę.
-Dobranoc.-Szepcze i z tego co widzę czeka aż odpowiem mu to samo ale ja mam inne pytanie.
-Harry, kto to Becca?-Nie odpowiedział mi tylko momentalnie zamknął za sobą drzwi. Wykończona całym dniem wtuliłam się w poduszkę zamykając oczy. Nie obchodziło mnie już to gdzie jestem i czemu mi nie odpowiedział, chciałam po prostu już zasnąć i tak też zrobiłam.


Trochę się spóźniłam ale rozdział jest :) Jest krótki i może nie dzieje się zbyt dużo ale mam nadzieje że nie jest taki zły. Do następnego a teraz muszę napisać coś jeszcze na innego bloga. Jeśli są jakieś błędy to przepraszam.

+15 KOMENTARZY = NASTĘPNY ROZDZIAŁ

Dacie radę ?

17 komentarzy:

  1. Troche krótkie rozdziały , ale ogólnie bardzo fajny pomysł :)
    Świetny blog <3

    OdpowiedzUsuń
  2. czemu taki krótki? Mam nadzieję że następny będzie szybko ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bombaaaa!!!! agusśśś

    OdpowiedzUsuń
  4. Superrrr ! ! ! Czekam na następny;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dbcyb zajebisty

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podoba to opowiadanie i mam nadzieję, że niedługo pojawi się kolejny rozdział :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę krótkie rozdziały, ale chętnie czytam

    OdpowiedzUsuń
  8. pisz jak najszybciej . chce więcej <3 pozdro RuuDa :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mogę się doczekać next'a !! :) ---Mysia

    OdpowiedzUsuń
  10. Proszę, żeby następny rozdział pojawił się szybko

    OdpowiedzUsuń
  11. Awwwwww super ♡.Proszę o następny.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawa ta historia. Nie mogę się już doczekać nexta. Pozdr ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jezu... Czekam na kolejny !!!:*

    OdpowiedzUsuń